Утчасько

среда, 12 ноября 2014 г.

Удалтӥз

Мае мон шедьтӥ. Коскан йӧтӥз. Ваньмыз малпамын ни ук, ваньмыз.

Алан Е. Майер "Невезение" верос

Я проснулся от жестокой боли во всем теле. Я открыл глаза и увидел медсестру, стоящую у моей койки.
- Мистер Фуджима, - сказала она, - вам повезло, вам удалось выжить после бомбардировки Хиросимы два дня назад. Но теперь вы в госпитале, вам больше ничего не угрожает. 
Чуть живой от слабости, я спросил: 
- Где я? 
- В Нагасаки, - ответила она. 

Табере аслам пичи новеллае, кудзэ гожтӥ ни ӝыны ар талэсь азьло.

"Удалтӥз" новелла

Пугачёвоын боеприпасъёс пуштылэм бере, пинал офицер эмъяськонниын кылле. Сайказ.
- Кытын мон? - номырзэ но валатэк, вӧзаз сылӥсь ужасьлэсь юаз со.
- Ваньмыз умой. Тӥ шудо, сюлэмды мотор кадь ужа.
- Кытын мон? 
- Кизнерын.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Малпасько...